@media screen and (max-width: 1023px) { .hideonmobile {display:none !important} }

Mercedes-Benz Uptime: voor maximale inzetbaarheid

 

De nieuwe connectiviteitservice Mercedes-Benz Uptime.

Automatische realtime Telediagnose, voor vroegtijdige herkenning van kritische situaties en persoonlijke klantenservice door Hogenbrik Mercedes-Benz Service. 

 

Intelligent verbonden met Mercedes-Benz Uptime

Door uw truck, uw transportbedrijf en uw Hogenbrik Mercedes-Benz Trucks slim met elkaar te verbinden, bepaalt Mercedes-Benz Uptime de nieuwe norm als het gaat om de inzetbaarheid van uw trucks en het plannen van werkplaatsbezoeken. Met Telediagnose wordt volledig automatisch in realtime de status van de voertuigsystemen gecontroleerd, waardoor kritieke toestanden op tijd worden herkend en vroegtijdig kan worden bepaald of onderhouds- of reparatiewerkzaamheden zijn vereist. Met als resultaat dat u er altijd op tijd bij bent. Op tijd voor onderhoud. En op tijd bij uw klant.

 

Connected truck
+ Voertuiganalyse in realtime
+ Online overzicht van uw wagenpark

---------------------------------------------------
= Mercedes-Benz Uptime

 

 

 

Connected Truck: met Mercedes-Benz Uptime worden uw voertuigen in realtime met de Mercedes-Benz dealer en uw transportbedrijf verbonden.

 

Voertuiganalyse in realtime: met  Tlediagnose wordt volledig automatisch in realtime de status van de voertuigsystemen gecontroleerd. Als een kritische situaties worden opgemerkt, worden de relevante gegevens automatisch naar de backend-server van Mercedes-Benz Uptime verzonden. Binnen enkele seconden worden de gegevens geïnterpreteerd en wordt concreet advies over te nemen maatregelen verstrekt.

 

Online overzicht van uw wagenpark: Het exclusieve klantenportal van Mercedes-Benz Uptime geeft u in realtime een compleet overzicht van de staat van uw trucks in uw wagenpark:

  • Alle actuele meldingen van Mercedes-Benz Uptime.
  • Informatie over de actuele staat van slijtageonderdelen en vloeistoffen.
  • Prognose van binnenkort uit te voeren onderhoudswerkzaamheden.

  

Bezoek uptime-info.mercedes-benz.com

 

Drie services, één doel: nóg hogere inzetbaarheid dankzij persoonlijke klantenservice.

  • Onverwachte stilstand vermijden.
    Er wordt direct contact met u opgenomen om een afspraak te maken met de werkplaats van een Mercedes-Benz dealer. Deze afspraak wordt optimaal afgestemd op de geplande route en opdrachten voor het betreffende voertuig.

    Uw voordeel: pech onderweg wordt zoveel mogelijk vermeden, uw truck wordt snel gerepareerd en het transport kan op tijd worden afgerond.

  •  Efficiënt management van reparatie- en onderhoudswerkzaamheden.
    Uw dealer wordt vroegtijdig op de hoogte gebracht wanneer wordt geconstateerd dat onderhoud of reparatie is vereist. Hij stelt een pakket met de vereiste onderhouds- en reparatiewerkzaamheden samen en neemt proactief contact met u op om een afspraak te maken.

    Uw voordeel: uw voertuigen verblijven niet onnodig lang in de werkplaats en u kunt er weer snel over beschikken.

  • Ondersteuning in realtime bij onderhouds- en reparatiewerkzaamheden.
    De exclusieve klantenportal geeft u een compleet en actueel overzicht van de staat van uw gehele wagenpark en verstrekt concrete adviezen over te nemen maatregelen.

    Uw voordeel: onnodige werkplaatsbezoeken en eventuele bijbehorende reparatiekosten worden zoveel mogelijk vermeden.

 

 

Weten welke voordelen Mercedes-Benz Uptime voor uw bedrijf heeft?

Neem contact op met één van onze FleetBoard specialisten

  • Rotterdam: Driemanssteeweg 20, 010-4104000
  • Dordrecht: Pieter Zeemanweg 50, 078 6511866
    Personenwagens Bestelwagens Trucks Smart